پيامك عاشقونه
تاريخ : یک شنبه 1 اسفند 1388برچسب:, | 15:43 | نویسنده : علی کریمی

نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو آب میشی..؟شمع جواب داد مگه میشه كسی كه تو قلبمه بسوزه و من اشك نریزم

به یاد آشنایان آشنا باش، به پیمانی كه بستی با وفا باش، كه یاد تو همیشه خاطر ماست، تو هم هر جا كه هستی یاد ما باش

اندازه یک کیلو خاک شیر دوستت دارم حالا بشین بشمار ببین چند تا دوستت دارم؟

فرصت ها سخت به دست می آیند, و زود از دست میروند. . . پس سعی کن از آن گونه انسان هایی باشی که برای گفتن احساساتت از هیچ کس و هیچ چیز ترسی نداری. . . شاید آن که امروز هست فردا نباشد. . .

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد ؛ بیچاره 2 بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ... ولی ما هنوز صادق ترینی..............

نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو آب میشی..؟شمع جواب داد مگه میشه كسی كه تو قلبمه بسوزه و من اشك نریزم

به یاد آشنایان آشنا باش، به پیمانی كه بستی با وفا باش، كه یاد تو همیشه خاطر ماست، تو هم هر جا كه هستی یاد ما باش

اندازه یک کیلو خاک شیر دوستت دارم حالا بشین بشمار ببین چند تا دوستت دارم؟

فرصت ها سخت به دست می آیند, و زود از دست میروند. . . پس سعی کن از آن گونه انسان هایی باشی که برای گفتن احساساتت از هیچ کس و هیچ چیز ترسی نداری. . . شاید آن که امروز هست فردا نباشد. . .

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد ؛ بیچاره 2 بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ... ولی ما هنوز صادق ترینی

آبمیوه صداتم . چرخ كرده ی نگاتم . قربون اون چشاتم . كشته ی خنده هاتم. . مرده ی اون حیاتم. تا عمر دارم فداتم. بعد مرگم خاك پاتم. تا هستی خاطر خواتم

ادعا نمی کنم، همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی می توانم ادعا کنم که لحظاتی که به یادشان نیستم نیزدوستشان دارم

از یه نی نی میپرسن عشق یعنی چی؟ میگه یعنی بزالی اونم از پفکت بخوله ولی فقط تو تا دونه !

 

نمی دونم که چرا هر وقت به تو می رسم ، نمی توانم از تو بگویم. برای گفتنت واژه کم می آورم. به هر حال ، بدان که بیشتر از این حرف ها و واژه ها برایم معنا می دهی

مهم نیست كه در نگاه اول عاشق نشیم ، ولی بهتره كه برای بار دوم هم نگاه كنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ